Οδηγός SEO

Τίτλος Σελίδας

Στο τίτλο της σελίδας βάζουμε το όνομα της κατηγορίας και ίσως κάποιες πρόσθετες λέξεις κλειδιά. Ιδανικά μέχρι 55 χαρακτήρες και ιδανικά στο τέλος να έχει το brand. π.χ. Ποδήλατα Πόλης, City Bikes – Yourdomain.gr

Περιγραφή Meta Tag

Στην περιγραφή Meta Tag ή Meta Description βάζουμε μα περιγραφή που να “τσιγκλάει” το χρήστη του google για να πατήσει το αποτέλεσμα αναζήτησης. Βάζουμε το πολύ 155 χαρακτήρες που αντιστοιχεί σε δυο με τρεις γραμμές,. Θα πρέπει να είναι ενδιαφέρουσα περιεκτική περιγραφή γραμμένη για τον άνθρωπο χρήστη. Και σίγουρα ελληνικά.
π.χ. Εκπληκτική συλλογή νέων ποδηλάτων πόλης απο το Yourdomain.gr με χρυσή εγγύηση ικανοποίησης 10 ετών.

Λέξεις-Κλειδιά Meta tag

Δεν χρειάζεται να γράψετε κάτι, δεν δίνει καμία σημασία πλέον η Google.

Ετικέτες Προϊόντος

Γράψτε κάτι ανάλογα με το είδος που θέλετε να προωθήσετε π.χ. ποδήλατα, ανδρικά ποδήλατα, ποδήλατα βουνού

Seo Url

Θα πρέπει να περιέχει τις λέξεις κλειδιά, χωρίς κενά και σύμβολα και κατά την εμπειρία μας σε greeklish. Μπορείτε και ελληνικά αλλά σε greeklish έχουμε καλύτερα αποτελέσματα.
π.χ. www.yourdomain.gr/kataskevi-etairikis-istoselidas-5-kanones